Grete Wold besøker lokallag i Telemark

Publisert av: Anniken Beckstrøm Publisert: 26. august 2022
Oppdatert: 26. august 2022
Lesetid: ca. 1 min
Grete Wold og Anniken Beckstrøm sitter ved et bord og snakker sammen, planlegger besøkene i Telemark.

Grete Wold, Stortingsrepresentant og fylkesleder, og Anniken Beckstrøm, fylkessekretær, skal i uke 35 besøke små lag og kommuner SV ikke har etablerte lag for å møte ressurspersoner i SV og folk som er nysgjerrige på SVs politikk. Du trenger ikke være medlem av SV og møtene er uforpliktende. Vi vil snakke om snakke om SV-politikk, lag og lister til valg. Det er god mulighet for å høre om SVs arbeid på Stortinget og stille spørsmål.

Mandag 29.08 møtes vi kl 18:00 i ungdomsklubbens lokaler på Sauland tunet. Ådne Naper og Torunn Hovde Kaasa som er politikere og sitter i fylkestinget vil også være med. Link til omtale i Telen: Hjartdal, Politikk | Torunn vietablere lokalparti av SV i Hjartdal (telen.no).

Tirsdag 30.08 møtes vi kl 14:00 i Dalen og kl 18:00 på Frivillighetshuset i Seljord.

Onsdag 31.08 møtes vi kl 15:00 på Telehuset bak kommunehuset i Drangedal.

Torsdag 01.09 møtes vi på Folkets hus i Kragerø

I tillegg vil vi i uke 36, onsdag 07.09 kl 18:00, møtes i Bamble.

Har du spørsmål ta kontakt med fylkessekretær Anniken Beckstrøm, anniken.beckstroem@sv.no, 917 28 168.